restyle - chi essential cosmetics

Een minimalistische en frisse uitstraling voor een 100% natuurlijke skincare lijn

clean
skincare

  • Chi Essential Cosmetics was hun uitstraling voorbij gegroeid, in 2022 waren zij toe aan een restyle. Hiervoor hebben wij de strategie van het merk mogen verhelderen om hier een geschikte uitstraling op te kunnen realiseren. Clean skincare, is het concept die wij hebben mogen creëren voor deze 100% natuurlijk skincare lijn zonder toevoegingen. Daarbij hoort een minimalistische en frisse uitstraling zonder afleidingen, clean skincare. Wat we o.a. hebben mogen realiseren voor Chi Essential Cosmetics is:

    • Strategie
    • Logo restyling
    • Huisstijl handboek
    • Verpakking design
    • Flyers
    • Brochures
    • Social media
    • Beurs aankleding
    • Fotografie

  • Wij hebben de verpakkingen en etiketten van dit natuurlijke merk mogen omzetten in een nieuw jasje, passend bij de nieuwe uitstraling van Chi Essential Cosmetics

  • Samen met onze fotograaf hebben we eigen beeld kunnen creëren voor het merk.

Vorige
Vorige

private hearing - branding & dtp

Volgende
Volgende

six capital - branding & webdesign